psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

När allt går fel

Kategori: Alwin

I lördags såg vi på vagnen att det var punka på ena framdäcket. Vi har inte fixat det än för Emil skjuter upp saker .. Tror det var stängt i helgen pga påsk tisdagen kollade vi runt på cykelaffärer efter Emil kommit hem från jobbet och då hinner vi inte. Igår var vi i en cykelaffär men dom hade inte nån slang till ett sånt litet däck så idag ska jag gå ensam till babyproffsen och fixa det där. Såhär blir det alltid. Han säger att han ska hjälpa mig med såna här saker men när det väl gäller blir det alltid jag som fixar. 
Så jag ska köra Alwin i vagnen också, och försöka att inte lägga för mycket tyngd på ena framdäcket ..
Men det öppnar iaf inte förrän 10 så kan vara hemma ett tag först.
 
Igår kväll vid Alwins läggdags tid hoppade han runt massa i sängen. Han skulle träna på att stå i sängen och hoppa omkring och höll på. Så tillslut spydde han. Det var inte så långt mellan middagen och kvällsvällingen så hoppas att det bara var det, och inte magsjuka, för imorse spydde han igen. Direkt efter vällingen och han hade inte hoppat omkring eller nåt efter vällingen. Emil tror att det gick en kvart mellan medicinen och spyan , jag är lite osäker, men vi valde att inte ge mer medicin. Så får hoppas att han inte fåt nån kramp.
 
 
Kommentera inlägget här: