psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Trååk

Kategori: Allmänt, Graviditet, bra dagar

Vaknade kl 10 idag. Tog Lergigan igår och idag funkade den faktiskt. Den gör inte det så ofta ..
Ätit frulle iaf, sett ett avsnitt av walking dead och tagit bort all kakeldekor i badrummet. Vill byta ut det. Vill ändra om i hela lägenheten plötsligt. Har velat det innan också men nu vill jag verkligen börja. Tänker alltid att jag kan göra det sen men jag vill nu nu. Antar att det hänger ihop med graviditeten. Vill ha massa julpynt nu också. Har alltid tyckt att det är så töntigt men nu känns det bara mysigt. 
Har iaf beställt en del grejer från Lagerhaus idag också. Olika ljus, ljusstakar, ljusfat, en kopp att ha tandborstar i (har en turkos och jag vill inte ha den färgen i badrummet längre), och en matta. Tänkte att vi kunde ha den i köket. Emil vet inget så får se vad han tycker :3
 
Börjar bli hungrig igen. En grej som är otroligt störande, min mage kan bli hungrig 10 min efter att jag ätit mig proppmätt. Jag är inte hungrig, men min mage känns tom. Och jag vill inte äta för mycket och gå upp hur mycket som helst i vikt, det är inte bra så jag försöker att inte tänka på det eller försöker dricka mer istället.
 
Typ 16:30 går jag mot Emils jobb och möter honom, sen ska vi til maxi och köpa massa mat. Vi beställde Linas matkasse häromdagen men det ska inte komma förrän 9/11. 
Och jag vet inte vad vi kan äta. Käkar typ bara samma saker hela tiden. Behöver äta mer kyckling så får la leta efter nåt sånt recept. 
Kommentera inlägget här: