psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Breathe, breathe, believe

Kategori: Allmänt

Emil åkte till sina föräldrar i måndags för att hjälpa till att köra hans pappa till sjukhuset, så jag har varit ensam hemma. Igår mötte jag PO hos henne, sen gick vi till simhallen i Växjö. Jag skulle egentligen prova på att simma men jag provade min bikini igår och den passade inte för suddenly, boobs. Och röv. Så den var för liten för att jag skulle känna mig bekväm med att ha den på mig. Så vi gick dit och kollade istället. 
Gick igenom omklädningsrummet, kollade vart jag kunde byta om eftersom jag inte vill göra de inför alla, så jag får göra det i nåt badrum. Sen kolla vi i duscharna och dom hade så man kunde vara själv också så det var braigt. 
Sen gick vi och kolla på alla bassänger, kollade på gymmet också ifall Emil skulle vilja gå dit nån gång. 
Ville iaf simma med en gång, men vi bestämde att jag ska leta efter en baddräkt i helgen så ska jag prova igen på måndag. 
Ska prova ha baddräkt istället för bikini för jag tror att det är lättare att simma i, är alltid obekvämt och jobbigt att behöva tänka på att inget ska ramla ut. Sen så täcker den magen också som jag inte tycker om just nu. Var ju inte smal innan och nu har jag gått upp och det ser inte ut som en bebismage, ser mer ut som att jag ätit för mycket chips så nejtack.
Ska iaf verkligen leta efter nåt. Är jag inte helt nöjd med nån köper jag en ändå för jag vill verkligen simma. 
 
Har försökt spela mer wow nu iaf. Startade det igår också, gjorde en ny gubbe men spelade inte så mycket. Så tänkte göra det nu. Tror jag tröttnat på spelet. Jag har ju spelat flera gånger med alla gubbar och då blir det lite tråkigt. Men jag gillar inte nya spel heller så ..
 
Hoppas Emil kommer hem hyfsat tidigt idag men jag tror inte det ..
 
 
Kommentera inlägget här: