psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Träning.

Kategori: Allmänt

Tomt tomt tomt.
Har inte haft nåt att skriva om direkt. Har inte känts så kul o skriva heller.
Har precis tränat i 30 min ungefär. Styrka i hela kroppen. Jag och Emil tränade tillsammans igår, asa skoj <3 mycket roligare än att vara ensam + att Emil kan mycket mer än mig. Och vissa övningar behöver jag hjälp med. 
Imorse var jag pepp på att träna. Tänkte på det på jobbet och så, hade tänkt att träna mage egentligen men hitta inget bra program för hemmatränande nybörjare, så kolla på en video på 1177 med helkroppsträning som jag har gjort förut och det gick väldigt bra. Förutom arm övningarna för jag träna dom igår så orka inte lyfta med vikter idag. 
Tänkte gå ut och gå också, sen vela jag för det är jobbigt, men nu mår jag väldigt illa så funderar på att göra det ändå. Jag vet inte än. 
Det är inte jättekul o va ute själv men ladda hem runkeeper förut så det kanske blir roligare om man vet hur mycket man förbränner o hur långt man går. Är ju lättare att sätta upp mål då. Så det får nog bli en promenad snart.
 
 
Kommentera inlägget här: