psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Träning & spel.

Kategori: Allmänt

Skriver inte här så ofta längre. Vet inte varför. Ibland tyckte jag att det var kul ovh ibland skrev jag även om jag inte hade nåt att skriva.
Har tränat mer nu. Jag gav inte upp efter en gång. Jag har inte tränat styrka 3 ggr i veckan som jag hade tänkt heller, men jag har vart ute på promenader nästan varje dag, har gått ehm från jobbet flera gånger (var inte på jobbet förra veckan eller idag för det är vikarier där nu, men ska nog tillbaka imorgon. Får se.) Och i torsdags var jag faktiskt ute och sprang. Eller ah, körde intervall. Gick 1 min, jogga 1 min. Hade tänkt att göra det i helgen också men det blir aldrig så eftersom Emil är hemma och då vill jag vara med honom. 
I fredags köpte jag inget godis eller nån cola så det är bra iaf. Köpte dock på lördagen och söndagen så ah .. Det blev iaf bara 2 dagar med skräpmat ist för 3 så antar att det är bra .. Hoppas det går bättre nästa helg.
 
Har tränat armar nyss, dricker äcklig proteindricka nu, brukar alltid ha is i för då är det iaf inte lika äckligt men orka inte nu så det smakar ljummet bajs typ ..
Funderar på att gå ut idag också men vet inte om jag orkar. Jag ska möta Emil vid hans jobb sen för jag ska kolla på ett nytt tangentbord och det tar iaf 30 min att gå dit, sen gå omkring där, sen hem 30 min om vi inte tar bussen då.
 
Jag ska få ny psykolog också. 15 juli är sista gången jag träffar min nuvarande psykolog. Känns väldigt tråkigt. Det är den bästa psykologen jag har haft och nu ska jag behöva byta igen. Och jag tror inte att det finns en lika bra psykolog som jag trivs lika bra med i samma byggnad så det här kommer nog bli skit .. 
 
Annars har det inte hänt nåt. Eller, jag har börjat spela igen. Hade ett litet uppehåll och då var det bara serier som gällde, men nu har jag börjat igen. Är level 91 med min Orc Monk, köpte Warlords of Draenor igår. Har spelat det en del och denna expansionen känns mycket svårare än dom andra. Så svårt så att det inte känns kul. Det är ju inte kul att dö hela tiden och behöva hitta tillbaka och börja om från början. Jag är ju inget proffs så jag använder inte alla magier heller, kan dom inte i huvet liksom .. Men hoppas det blir bättre sen. 
Annars får jag la börja om från början igen, men har redan provat alla klasser och raser så känns inte askul.
 
 
Kommentera inlägget här: