psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Tankar och oro.

Kategori: Allmänt

Bytte bara kläder 3-4 gånger idag innan jag bestämde mig. Trivs inte i nåt. Antingen är det bekvämt och fult eller obekvämt och "fint". Har typ inga kläder jag gillar. Gillar inte kläder i affärerna för jag tycker de e så fult nuförtiden. Jag vet typ inte ens vad jag gillar längre. Allt sitter konstigt på mig också.
 
Vakna kl 10 och fick ångest för det. "Bara" 3 timmar att göra mig i ordning. Ska till bussen om några minuter, försöka jobba 13-16. Runt 17 ska jag gå till Maxi vilket tar en halvtimma. Ska hinna skriva inköpslista också. Och fylla på busskortet. 
Vet inte hur jag mår. Vissa dagar är det bra, andra är det dåligt. Kom till insikt med något igår och jag vet inte om det är bra eller dåligt. Velar som fan. Vill ibland, som antagligen, enligt Emil, är för att jag mår bra just då. Vill inte ibland för att jag mår dåligt just då. Och jag vet inte om jag är redo. Känns inte som det. Oro och ångest så fort jag tänker på det men jag vet att det skulle kunna vara väldigt fint.
 
Ska gå nu. Får se när jag skriver nästa gång.
 
 
Kommentera inlägget här: