psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

9 mars 2015

Kategori: Allmänt

Har faktiskt inte varit så deppig i helgen som jag trodde jag skulle vara. Var på KBT i fredags och vi prata massa om att jag måste göra saker som får mig att må bra, så har spelat med Emil, käkat tacos och massa choklad. Har inte vart ute som jag borde men de e för att jag och Emil spelat och det var ganska längesen sist. Vi har bara spelat var för sig så det är bra att vi spela tillsammans.
 
Är hemma idag för min mage har bestämt sig för att strejka. Mår inte bra alls. Men det var faktiskt 1 månad sen jag var hemma senast. Jag trodde jag skulle vara hemma mer än jag varit men jag har faktiskt vart duktig.
Så ska va hemma, spela för vad ska jag annars göra? När Emil är sjuk så spelar inte han för han tycker de känns som att han typ skobbar då. Antar att det är för att han har spelat sen han var liten och det har inte jag. Så jag tycker bara de e bra att jag spelar så tiden går. Annars ligger jag ju bara i sängen och tycker synd om mig själv.
 
Ska nog försöka gå på promenad sen iaf. Min psykolog har sagt att jag inte behöver vara ute en timme, 20 min dit och 20 min hem räcker. Eller 10 min dit och 10 min hem. Bara jag kommer ut lite. Och igår var det ju asvarmt men de märkte vi bara när vi köpte superfrukost, sen var vi inne hela dan. Så hoppas de e lika varmt idag med. Hann ta på mig smink för jag tänkte gå men sen ville jag inte må dåligt på jobbet, så är hemma.
Jag måste sluta tänka att jag är dum för det. Det är jag inte.  Man får vara sjuk. De är ju inte så att jag tycker Emil är dum när han är hemma sjuk. Så varför skulle jag vara det?
Nu försöker jag ju bara övertala mig själv som vanligt.
 
Ska försöka levla upp min Monk till level 50 idag. Är snart på 48 tror jag. Så det ska nog gå. Min första gubbe jag fått så hög level på helt själv :3
Doris gjorde en egen koja igår <3
 
Kommentera inlägget här: