psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Tråååk.

Kategori: Allmänt

Jobbade 11-13 igår istället för 9-12. Hade nånting att göra iaf. Var hemma 13:30 typ, spela WoW och sånt. Sen tröttna jag som fan. Gjorde säkert 4 nya gubbar .. Var as uttråkad och WoW var tråkigt och städa var tråkigt och kolla på Bobs Burgers var tråkigt. Allt. 
Mötte Emil i stan för han skulle till mac affären men när jag kom fram hade han redan vart där + vart inne på Game och köpt 3D dot game heroes. Jag som ville in på Game och hitta nåt spel but noo ..
Vi gick till affären iaf och köpte äcklig mat. Gillar inte mat nu. Allt är äckligt och tråkigt och smakar samma sak hela tiden, fast jag gillar inte nya smaker heller för det kan va äckligt .. Är mest sugen på kall mat. Typ sallad (som är astråkigt som vi äter hela tiden) eller frukt. Typ äpplen. Eller fruktsallad. Vet inte vad det är med mig. Det är inte ens så varmt ute så man inte  kan äta varm mat. 
 
Ledig idag. Har spelat på min Draenai Shaman jag gjorde igår. Är level 14 och har typ 3 quest som är för svåra att göra .. 
Och Doris var jobbig igår. Hon kissa på de nya täcket så fick tvätta det hemma igår. Fattar inte varför hon gör så nån gång ibland. Lådorna var inte ens så smutsiga .. Men men.
 
Borde gå på promenad. Borde träna. Borde diska. Borde äta bättre. Åh va jobbigt allt är. Inget är kul. 
Ska nog prova Guild Wars 2 sen iaf. Men väntar tills Emil kommer hem för han ställer in massa grejer i spelet då. Sånt som jag inte fattar.
Kommentera inlägget här: