psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Ensam hemma.

Kategori: Allmänt

Har vart vaken sen kl 7 ungefär. Emil gick hemifrån 7:20 och jag har typ städat lite bara. Vart nere i tvättstugan 2 ggr, ska bara hämta det sen. Har diskat och gått till affären också. Har 1000 saker att göra men har mest spelat. Vill inte göra allt med en gång för då har jag ingenting att göra resten av dagen. Funderar på att gå ut och gå en sväng sen. Är väldigt varmt ute och jag behöver träna på det ..
 
Igår beställde vi saker. Jag beställde ett tangentbord, hoppas det är skönt att spela och skriva med. Köpte inte det vi kolla på för de finns inte att beställa nånstans. Sen blev det en musmatta också med WoW tryck på :3 så töntig är jag nu förtiden. Emil köpte Xbox kontroll till datorn och nån tisha som jag får om den är för liten för honom.
 
Har inte kollat på dom 2 sista avsnitten av Hannibal säsong 2 för jag ville spara dom tills idag så ikväll ska jag se dom. Får se om jag vill kolla på avsnitt 1 av säsong 3 som kom idag. Emil ska se hela från början efter att vi har kollat på nåt han vill se. Så kanske vill spara det.
 
Börjar bli uttråkad nu .. Har druckit en till kopp kaffe så kanske är det .. Borde fortsätta städa nu.
 
 
Kommentera inlägget här: