psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Fredag <3

Kategori: Allmänt, Arbetsterapeut

KBT dag idag. Ska gå typ 10:45, så ska sminka mig innan de och kanske spela lite WoW.
Emil skulle fixa Winsows på min dator igår men det gick inte, så han fick omformatera hårddisken eller nåt så hade ingen dator på hela kvällen. Tror han satt me den i över 4 timmar, till efter 00 nån gång. Stackars han :( 
Men såklart skulle det ju inte funka på min dator. Han har haft det på sina datorer förut så varför skulle det inte funka på min? För att den är min. Såklart.
Han tyckte att jag skulle ha Windows för att det är bättre när man spelar, så då kanske kvalitén blir bättre också, men nu funka ju inte det .. Och nu måste jag ladda hem Battle.net igen för allt försvann igår, men jag vågar inte ladda hem saker själv. Är jätterädd att jag ska göra fel eller göra sönder datorn eller nåt. Så ska spela på Emils dator idag. Tills han kommer hem då. Då får han ladda hem saker på min dator så jag kan spela WoW på den igen.
 
Han ska inte träna idag heller, han gör det imon istället. Så behöver inte vänta asalänge idag. Ska tvätta kl 15-18 också. Och jag dammsög igår så jag skulle slippa det idag för det blir så mycket att göra då.
 
Sov ensam i sängen inatt med kedjetäcket, med kedjorna neråt. Finns en vadderad sida och en som inte är vadderad där man känner kedjorna väldigt lätt. Sen hade jag mitt täcke på kedjetäcket. Jag vet inte om det är för att det är fredag, för kedjetäcket eller att jag bara sov tillräckligt, men jag kände mig pigg imorse. Var inte sådär seg i huvet eller var tvungen att ligga kvar. Iofs hade jag skällt på Doris två gånger innan jag vakna hela så kanske blev pigg av det, men iaf. Så hoppas bara detta täcket är bra och inte slutar funka efter ett tag.
Kommentera inlägget här: