psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

<3

Kategori: Allmänt, kärlek

Jag har världens bästa pojkvän.
Mådde inte alls bra igår. Var nere och helt seg och trött. När jag kom hem från bibblan låg jag i sängen/soffan resten av dagen .. Spelade lite WoW men det var inte askul .. 
Emil kom hem sent för han tränade, så han var la hemma runt 19 nån gång. Vi lagade mat och när jag stog och diskade så hade han smugit fram ett paket och lagt det på skrivbordet. Jag märkte ingenting. 
Sen käkade vi och jag ville mysa i sängen efter maten, vill typ alltid mysa. Speciellt när han kommit hem sent, vill bara ligga och prata om vad som hänt under dagen typ. 
Sen sa han att jag skulle sätta mig vid datorn eller nåt, att jag skulle spela .. Kommer inte ihåg vad han sa, men så gjorde jag det, så såg jag spelet ligga på min plats och jag blev så glad så jag visste nog inte vad jag höll på med? Betedde mig jättekonstigt. Typ gömde mitt ansikteför jag blev så glad och generad, fnissa som en liten flicka och kanske fick en tår i ögat som Emil inte fick se.
Spelet var iaf Captain Toad och Emil skulle köpt det förre veckan nån gång men då var det slut så tänkte att vi säkert ska beställa det när vi får pengar istället, och att det kommer ta massa lång tid och blabla, så hade han köpt det i smyg (:
Trodde inte att han fortfarande kunde överraska mig. Brukar alltid märka när det är nåt han inte säger. Iofs har jag inte gjort det dom senaste gångerna .. Well well.
 
Vi spelade inte det igår iaf för jag var så seg och ledsen, vi spela WoW istället, men bara en liten stund. Sen blev jag för trött och kände inte för det längre. Emil förde över pengar till mig också så jag kunde köpa WoW .. Vad det nu heter. Jag hade bara trial eller nåt, så man kunde bara levla till level 20 och jag hade redan gjort det, och eftersom jag inte tröttnat än ville jag ha mer. Han är så snäll (: <3
 
Är sjukt seg idag också och orka inte gå upp imorse. Fick sovmorgon till 9 men ändå sjukt seg. Orka inte sminka mig eller nåt men efter att jag bada så sket jag i det och sminka mig ändå. Kan ju iaf försöka se piggare ut än jag är. 
 
Börja läsa Sagan om Ringen på jobbet igår. Har läst den innan och den var sjukt seg men vill ha nåt att läsa på jobbet så det fick bli den. Så läser Hobbit hemma och Sagan om Ringen på jobbet.
 
Min WoW gubbe. Gjorde en till igår som jag ska spela på när jag är ensam. Denna spelar jag på med Emil. Som med Diablo.
 
Och lilla fisgrisen i fredags. Har inte fått mysa med henne på fleeera månader. Vet inte om hon kände av att jag mådde/mått kanske dåligt hela kvällen för vi gick på bio. Mys var hon iaf (:
 
Kommentera inlägget här: