psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

29 januari 2015

Kategori: Allmänt

Det gick bra i tisdags. Vi åkte till Grand och kolla i massa affärer, satte oss på ett fik. Jag kunde inte dricka kaffe men jag satt med iaf, och det var inte jobbigt. Sen tog vi bussen till stan och sa hejdå, sen gick jag in på akademibokhandeln och köpte Harry Potter och Fenixordern. Har inte alla på svenska, behöver egentligen köpa Flammande bägaren, jag har en hemma som är en av mina syskons, tror det är min storasyster, så behöver en ny men tänkte ta den sist. Dom är ju så jävla dyra också? Men men.
Tänkte ha sovmorgon idag, sova till 9 iaf but nooo. Då ska Doris hålla på och hänga på våra jackor för just nu vill hon hemskt gärna vara uppe på hatthyllan. Jag får skylla mig själv. Hon ville upp dit en dag och jag visade den för henne så nu bara måste hon dit igen. Men det gör det inte mindre störande. Hon jamar som fan när hon vill upp dit. Jag hör på hennes tonläge när hon vill upp dit ..
 
Jag vaknade iaf innan 8 nån gång tror jag, kanske lite efter. Kommer inte ihåg. Låg och läste, sen gick jag och bada. Har kollat på Parks and Recreation. Trodde inte den skulle vara så bra som den är. Kollade på hela säsong 2 igår typ .. 
Idag ska jag bara träffa PO, ska inte prata om nåt speciellt, frågade om hon kunde träffas bara. Prata allmänt om allt typ. Jag ska vara där 14:00 så går typ 13:40. Har asa ont i huvet men såklart har vi inga huvudvärkstabletter hemma. Bara för det. 
Har spelat WoW i en och en halv timma idag. Yey mig. Har inte spelat så mycket dom senaste dagarna för det är alltid så mycket folk inne och jag tycker det är pinsamt, men idag har jag faktiskt vågat mer. Har haft Pet battles när det vart folk i närheten och sånt. Så ja, min sociala fobi går ut över såna grejer också. Vet inte om det är roligt eller sorgligt ..
 
Ska nog gå på stan med Emil idag. Hans vinterskor han köpte förra året suger. Converse är bättre att ha på vintern än dom. Så har tvingat honom i flera månader att köpa nya men alla är fula, så jag får tvinga honom att köpa fula idag, bara dom funkar. T.ex klarar av snö som, enligt mig, alla vinterskor borde göra? Men nä .. Dom ska inte tåla snö, regn eller fukt. Jepp.
 
Har ont i ryggen nu, ont i huvet, måste sminka mig och käka nåt innan jag går. Sen ska jag spela massa WoW igen. Och göra KBT läxa.
 
Min pluttebebis <3
Kommentera inlägget här: