psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

27 januari 2015

Kategori: Allmänt

Mår bättre idag än igår faktiskt. Känner mig inte så nervös. Det jobbigaste är nog om jag blir hungrig eller måste gå på toa men får försöka våga göra det på bibblan.
Ska börja tidigare idag, bussen går 9:53 så jag går ut 9:45 kanske. Ska dammsuga bilderböckerlådorna och lägga i mattor där och möblera om så alla böcker får plats.
13:25 går bussen till grand sen, men vi ska mötas vid busshållplatsen så jag behöver inte åka ensam. Det blir jobbigt sen efteråt bara om vi tar samma buss, hon kan ju åka med den hela vägen hem till sig men den stannar inte där jag bor så jag får nog hoppa av vid stationen och gå hem. Vill inte åka buss själv. Inte dom bussarna som jag knappt åkt med. Hoppas det löser sig iaf.
Emil kommer hem efter jobbet idag iaf. Eller ah, vi kanske ska till stan och kolla på skor till honom men det är inte säkert än. Igår kom han inte hem förrän efter 19 så han kommer hem tidigare än det iaf.
Kommentera inlägget här: