psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Kategori: Allmänt, dåliga dagar

Uäh. Orkar inte. Brukar må bra på lördagar men inte idag. Vaknade upp och var ledsen. 
Vakna vid 10 nån gång och har tvättid från 11-15 idag och orka bara inte. Igår tänkte jag att jag skulle tvätta sen skulle jag och Emil till stan, ville till och med städa. Men idag orka jag ingenting. Emil hjälpte mig att bära ner tvätten iaf innan han skulle gymma. Nu väntar jag på att möta honom. Blev godis igår och det blir godis idag. Han sa att det inte gör nåt bara jag mår bra, och om det är godis som får mig att må lite bättre nu så är det okej. Så ah, jag lyssnar på honom.
Orkar liksom inte bry mig om ifall jag äter godis när jag känner att hela livet är meningslöst. 
Kände förut att jag absolut inte ska sminka mig idag. Orka. Bara jobbigt. Men för en stund sen tänkte jag att det kanske får mig att må lite bättre iaf. Så jag slipper se ut som nåt som blivit överkört 4 gånger. Men nu känner jag mig bara ful och äcklig ändå. Vet inte vad det är med mig. Det har inte hänt nåt speciellt som fått mig att må såhär. Det bara kom.
Har peruk på mig också. Ibland kan jag må bättre om jag har smink eller känner mig fin men ingenting hjälper. Vill bara ta bort sminket nu och sova, men ska snart möta Emil så väntar tills vi är hemma igen. Ska till affärn och köpa godis och kattsand. Ska få Emil att hjälpa mig mer med städning idag. Har märkt på iaf Doris att hon mår sämre, eller nåt, när jag inte dammsugit på en vecka. Brukar vänta en vecka mellan gångerna och det verkar hon må bra av, men om man väntar längre så märker man på henne att hon typ .. Inte trivs? Eller nåt. Jag vet inte riktigt. Så vi måste städa idag även om jag inte orkar. Kommer nog kännas bättre efteråt också, när det är rent och fräscht, bytta lakan och nyrakade ben. Hoppas jag.
Ska möta Emil nu.
 
 
Kommentera inlägget här: