psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Don't look for love in hollow hearts

Kategori: Allmänt, dåliga dagar

Beställde 2 peruker från Geishawigs igår. 700 pengar. Men jag ville verkligen ha nya för mina gamla är rätt slitna och den senaste jag köpte var i november förra året.
En ljusrosa och en mörkblont/väldigt ljusbrun med ljus dipdye blev det iaf. Får se när dom kommer.
Måste föra över pengar från sparkontot igen. Egentligen borde jag inte köpa saker för jag vill spara så mycket pengar som möjligt men det är jobbigt när jag väl hittar fina saker jag vill ha ..
 
Och det är måndag igen. 5 hemska dagar tills jag mår bra nästa gång. Jag mår bra 2 dagar i veckan. Fredag och lördag. Alla andra dagar känns skit. 
 
Doris är extra jobbig idag. Snor tops, leker med plasten som toapappret är i, gör konstiga ljud inne på dass så jag tror att hon snor andra saker men när jag väl är inne i badrummet för att kolla har hon gått därifrån.
 
Jag vakna 9:30 idag. Behöver inte vara ensam lika många timmar som vanligt. Ska försöka sova länge fler dar i veckan bara för att jag inte vill vara ensam så mycket. 
Blir nog ingen promenad idag heller. Känner inte för det. Vet inte när Emil kommer hem heller för det vet man aldrig. Behöver kanske köpa nån mat sen med. usch hatar att vara ensam. Hatar att vara utan Emil, hatar att jag inte mår bra när jag inte är med Emil.
 
 
Kommentera inlägget här: