psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

30 november 2014

Kategori: Allmänt

Det blir pizza idag. Bara för att vi drack igår. Inte för att jag är särskilt bakis men ändå. Kände mig jävligt seg förut, men efter att jag drack kaffe blev jag mycke piggare. Drack ju inte kaffe hemma igår, bara svagt kaffe på Espresso House, var nog därför jag hade så ont i huvet och så. Ska aldrig mer hoppa över kaffe om vi ska nånstans. Iaf inte när jag inte ska sluta med kaffe.
Ska till affärn snart, köpa kattsand och cola. Kanske blir nån godis med. Jag vill helst ha hårde godisar nu för att suga på när vi spelar. Går ju inte att käka chips direkt. 
Det är ju första advent idag. Vi trodde det var nästa helg. Men vi sak nog inte direkt fira det. Brukar inte göra det. Jag tycker typ att allt med julen känns lite töntig .. Mysig ibland men .. Jag vet inte. Beror la på en viss jul ett visst år. 
 
 
Kommentera inlägget här: