psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Då stänger jag själen, klämmer ihjäl den, hittar en himmelsk drog.

Kategori: Allmänt

Fick ont i huvet igår på kvällen men tog en ipren så gick det över. Vaknade kl 5 imorse av att Doris väckte mig och hade sån där jobbig huvudvärk som dunkar i hela huvet. Men jag vill inte käka för många ipren så jag får stå ut med det. Iaf tills jag kommer hem. Går till finsam typ 8:40. Om jag tar den korta vägen. Orkar nog inte ta den långa.
Förra gången jag var på finsam fick jag hem massa papper om olika aktiviteter jag skulle fundera på om jag ville göra, men jag har glömt av vart jag lagt papprena så har inte läst nåt om de .. Hoppas hon inte blir sur.
Kom på att jag måste skriva ett sånt där schema som arbetsterapeuten ville att jag skulle göra, fick tre papper och jag har fyllt i två. Och jag ska träffa han imon. Aja.
Jag mår inte så bra idag. Inte fysiskt iaf ..
 
 
Kommentera inlägget här: