psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Spel.

Kategori: Allmänt, spel

Finns massa spel vi måste köpa.
Yoshi's Wolly World
The Legend Of Zelda
Captain Toad: Treasure Tracker
Kirby And The Rainbow Curse (kanske)
Mario Party 10 (kanske)
 
Kollade på Yoshi's förut och det var så gulligt. Emil sa att jag såg kär ut när jag såg det. Så det måste vi köpa. Captain Toad också. Finns såna små banor på Mario 3D World och det var också skoj. Så jag ska nog iaf köpa dom två. Fast får se om jag har råd .. Vi ska köpa en julklapp tillsammans också som är rätt dyr.
 
Nu ska jag spela Lara Croft på xboxet tror jag. Trodde vi spelade på pset när vi spela tillsammans men det var det inte. Hade ställt in mig på det så får se om jag vill spela.
Sen vet jag inte om jag ska ut och springa eller gå. Kanske är bättre att gå. I rask takt och så. Får se sen.
Kommentera inlägget här: