psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Nyår och sånt.

Kategori: Allmänt

Har blivit lite förkyld. Det har känts lite i halsen men det har inte blivit värre. Det har inte gjort ont eller så, och så är jag lite snorig och seg i huvet så det känns som en förkylning som inte brytit lös än .. Eller vad man säger. Hoppas inte det blir värre bara.
Vi var på systemet igår och köpte hem lite dricka ifall vi vill ha på nyår. Vi hade tänkt att vara ensamma, käka wokade nudlar med fläskfilé och typ kolla film eller nåt. Men igårkväll frågade Emil en av hans kompisar vad han skulle göra och han skulle inte göra nåt så Emil fråga om han ville va här. Sen var det bestämt. Var jobbigt först för då måste jag ställa om mig. Först trodde jag att han skulle vara här, sen att vi skulle vara ensamma, men sen ska han vara här ändå. 
Det jobbigaste är att planera om allt i mitt huvud. Nu måste jag städa, diska, rensa lilla rummet, hålla på hela dagen. Och så vet jag inte om jag klarar av att äta. Ska nog försöka. Får la ta en öl innan eller nåt. Jag vet inte. Vet inte om jag känner för att dricka heller men just då kommer jag nog göra det för att det blir lättare. 
Dom ska göra efterrätt också. Pannacotta. Aldrig ätit. Vet förresten inte om jag kan laga mat heller. Jobbigt allt det där.
Emil gymmar nu iaf. Han körde armar i söndags och idag blir det mage. Jag vill inte träna idag för jag vill inte att förkylningen ska bli värre och just nu är jag proppmätt. Sådär mätt så det känns som jag ska spy om jag rör på mig typ.
 
Fick mens igår också. Utan mensvärk vilket är väldigt konstigt. Och nästan en månad sen. Brukar få var 6:e vecka och förra gången jag hade mens var i oktober. Weird.
 
Ska kolla klart Bob's burgers nu och sen försöka resa på mig. Städa massa massa. Vi slängde ut hörnhyllan i köket häromdan så har ingenstans att ha pärmar och sånt. Men den var så otroligt ful och trasig så det kunde ramlat ihop när som typ .. 
Kommentera inlägget här: