psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Ångest.

Kategori: Allmänt, autismspektrumtillstånd, social fobi, ångest

Uäh. Ångest. Jag vet inte riktigt varför. Jag vet att jag kommer lugna ner mig så fort jag är med Emil men jag orkar inte vänta. Vill kunna må bra när jag är ensam också.
Är nog orolig för tågresan. Vi kommer antagligen få stå upp/sitta på golvet i 3 timmar så det känns inte så kul .. Och jag är jätterädd att jag ska behöva gå på toa på tåget. Det är så äckligt där och det kommer vara folk utanför och massa. Så hoppas att jag inte bli kissenödig. Får dricka min fanta andra halvan av resan ..
 
Sen så kommer det vara jobbigt hos min syster också. Är inte så jobbigt när bara hon är där men det är jobbigt att leka med hennes barn eller prata med hennes kille. Jag vet inte hur man gör. Och jag får alltid jätteont i huvet när jag är där så måste ta med Ipren. Kommer ta antingen innan jag går nu eller på tåget sen för jag vet att jag kommer få ont. All den här ångesten, jag spänner kroppen och är orolig, då får jag ont i huvet ..
Och på morgonen har dom inget gott kaffe. Smakar mest vatten med kaffesmak så det kommer jag också få ont i huvet av. Är så varje gång. 
Just nu känns det som att jag ska spy eller nåt. Och så är jag orolig. Blir bara värre av att bara sitta och vänta också men finns inte så mycket annat att göra.
 
 
Kommentera inlägget här: