psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Det finns hopp om en förändring men det tar den tid det tar.

Kategori: Allmänt, utredning

Om typ 25 min ska jag gå till psyket och få reda på om jag har en diagnos eller inte.
Hon kommer antagligen säga att vissa saker tyder på det men att jag inte har det. 
Men jag kommer ändå kunna få bättre hjälp, så det blir nog bra. Frågan är bara vad jag vill ha för hjälp. Funderar på ett bolltäcke, jag har jättesvårt för att somna och det ska tydligen hjälpa. Och orolig är jag ju typ hela tiden så ..
 
Det tar 40 min att gö dit, sen tar det nog en timme där, sen ska jag gå till Emils jobb och det tar sammanlagt kanske 40-50 min, sen ska vi till Grand Samarkand som tar 30 min, sen ska vi gå omkring där, kolla skor och handla, sen ska vi hem och det tar 30 min så jag får gå jävligt mycket idag ..
 
Menmen. Annars ska vi inte gö nåt särskilt i helgen. Tvätta imon, mysa och kolla på film och sånt. Spela Super Mario land på 3ds (:
 
Har inte skrivit om förra helgen än, ska gö det sen. Är rätt gött att skriva ner sånt som händer, om det gått bra eller inte, så att jag kan läsa det senare och se att jag faktiskt kan. Ibland.
 
 
Kommentera inlägget här: