psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

A heart that hurts, is a heart that works.

Kategori: Allmänt, autismspektrumtillstånd, dåliga dagar, social fobi

 
 Snart lördag och jag får mer och mer ångest hela tiden.
När jag är ensam kan jag nästan inte hålla tillbaka tårarna.
Jag hatar mig själv.
Vi ska dricka innan och så för att det ska kännas lite lättare.
Tänk att jag måste göra det egentligen .. Inte så jävla smart men jag bryr mig inte. Brukar inte göra det så en gång kan inte göra så himla mycket skada. Och jag är inte ensam.
Det blir jag, Emil, hans syster och hennes två killkompisar.
Två killar.
Hatar killar.
Iaf såna jag aldrig träffat och aldrig pratat med. Kommer nog inte prata med dom heller. Hoppas jag.
 
Jag vill se Placebo. Jag älskar Placebo. Men jag mår skit av det.
Det hade varit lättare om vi kunde åka hem efteråt men det går inte.
Jaghatardethär.
 
 
Kommentera inlägget här: