psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

I legitimately wish that the thoughts from my head would Shut. The. Fuck. Up.

Kategori: Allmänt

Vi har inte gjort mycket alls i helgen. I fredags gick vi på stan en stund, sen gick vi hem och beställde pizza typ. Kolla på Harry Potter <3
I Lördags fick jag för mig att bli ljushårig, så fick en hårfärg av älsk. Nu är mitt hår väldigt oranget. Fast det ser inte så farligt ut faktiskt .. Vågar gå ut med de ..
Annars gjorde vi typ inget. På kvällen drack vi vin och spela lite och så.
Trodde vi hade tvättid igår men de hade vi inte /: så jag måste tvätta allt själv idag.
 
Har vart på naturkunskapen, pratade med den tjejen igen (:
Känns knäppt att jag vågar .. menmen.
Ska göra omprov om celler och sånt 5 april. Ofta när jag fyller år :(
 
Kommentera inlägget här: