psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

worrying won't stop the bad stuff from happening, it just stops you from enjoying the good.

Kategori: Allmänt, Doris

Idag ska vi få träffa katten (: yeey, mysepys.
Men kommer sakna gumman. Känner mig taskig när båda åker ifrån henne. Är ju bara till på söndag men ändå. Och vi har kattvakt och så. 
Sitter och dricker kaffe nu. Gick upp typ tio över sju. Eller ah, jag gick inte upp. Jag satte på senaste wallander filmen. Den var braig faktiskt. Inte som alla de andra filmerna, lite annorlunda.
 
Ska packa det sista, vika tvätt, bädda sängen och sminka mig. Sen när jag går till tåget ska jag ta med en kattbur och en rullväska. Är nervös för det .. Vet inte varför. Gillar inte rullväskor, de låter så mycket och alla lägger märke till mig då. 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: