psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Vågar du vara rädd?

Kategori: Allmänt, utredning

Sau.
Läkarn frågade om medicinen och så, hur det gick. Så sa jag att jag inte är så ledsen längre, men inte så glad heller. Att jag är mer vanlig. Så sa han: men det är väl bra? vill du inte va sån? Så sa jag: det skulle ju vara trevligt att vara glad ibland också. Så sa han: ajoo.
Typ.
Sen fyllde han i ett papper som jag ska skicka till försäkringskassan, hoppas jag kan få aktivitetsersättning. Man får tydligen det i ett år då.
Sen sa han att jag har fått en tid till utredningen om asperger i augusti. Han sa att man brukar få vänta ett par år, jag har bara fått vänta ett par månader, för jag redan är inskriven där och så. Så det va bra.
 
Han ändra med medicinen också så jag slipper ta två kapslar med 75mg st. Ska få en med 150mg med en gång istället. Han ville inte höja nu och så heller. Det ville inte jag heller så det var också bra.
 
Nu är jag asa varm. Orkar inte göra nåt. Kollar på tatueringar, SÅ SUGEN!
 
Kommentera inlägget här: