psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

it's just you and me now

Kategori: Allmänt, kärlek



du är allt för mig. allt och lite till. trodde inte att jag skulle kunna känna så mycket för en person, men det gör jag. och jag vill att du ska veta att du är speciell för mig. väldigt speciell. har inte kunnat lita så mycket på en person som jag gör med dig. du är underbar och allt jag behöver. undrar hur jag hade klarat allt dehär om inte du funnits för mig. du har hjälpt mig så mycket, och ibland undrar jag hur jag ska kunna ge tillbaka det? det har gått så fort också. att få dom här känslorna. jag känner mer än vad jag någonsin kunnat föreställa mig att jag skulle kunna, du har fått mig att tro igen. jag hade gett upp hoppet, så kom du. du fick mig att vilja tro igen, du lärde mig att kunna lita på någon igen. ingen har någonsin stannat kvar för min skull, men det gör du. jag vet att du gör det för du har sagt det och jag litar på dig. tack för att du finns.