psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

En bra dag.

Kategori: Allmänt

Okej hyfsat bra iaf. Både jag och Emil är lite krassliga. Igen.
Först var det magsjuka för alla tre, sen fick Alwin öroninflammation, nu är jag och Emil småsjuka igen. När tar det slut?
Idag är iaf en bra dag. Emil sov knappt nåt inatt och han var vaken kl 5 när Alwin vakna och han kunde inte somna om, så han kommer sluta kl 16 idag, eftersom han kom iväg till jobbet kl 7. Jag hade möte här hemma med PO och FK och under tiden blev Alwin trött så jag la honom i sin säng och han somnade på några minuter utan något gnäll alls. Det har han inte gjort på typ en vecka på dagen. Han har bara kunnat somna i vagnen och då måste jag ju gå med honom ute i 1,5 timmar. 
I eftermiddag ska vi till CG så blir det tacomiddag. Var flera veckor sen vi åt det så vill verkligen ha det idag. Städat har jag gjort också, blev klar kl 10. Skulle ju få besök. Har dammsugit och allt. Så nu är det bara City Gross, Laga mat och duscha kvar idag <3
Hoppas Alwin somnar fort ikväll också så vi kan se nån film eller serie.
 
 
Kommentera inlägget här: