psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Ångest som vanligt.

Kategori: Allmänt, dåliga dagar

Jag har ingen ork längre. Ingenting är roligt. Ska städa idag men vill inte egentligen. Har gjort litegrann ändå men känner inte att det är kul. Jag brukar tycka om torsdagar för att det är städdag och jag mår bättre när det är rent och fint men jag orkar bara inte.
Känns som att jag börjar bli deprimerad igen. Vet inte om det är för sömnbristen eller nåt annat. Alwin har vaknat vid 5 varje dag i flera veckor nu. Jag tar alla mornar. Jag städar alltid. Tvättar alltid. Ska egentligen ta tiden när Alwin är på dagis att plugga men jag kommer inte igång. Jag vill inte. Vill bara ligga i sängen med kedjetäcket.
Jag är mer godissugen än vanligt. Har ätit alldeles för mycket godis det senaste och ju mer jag äter desto mer vill jag ha. Blir beroende. Igår åt jag inget godis iaf. Får se hur det går idag.
Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva.
 
 
Kommentera inlägget här: