psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Motionera bort ångest

Kategori: Jag, bara jag

Vi bråkade igår. Inget allvarligt direkt men han gick ut och gick iaf, jag fick lägga Alwin själv. Hans behov går som vanligt först.
Men iaf. Mådde inte så bra idag men istället för att sitta i soffan med godis gick jag ut på promenad istället. Sen sprang jag också. Det gick jättebra, till en början iaf. Sprang jättelångt. Sen pausade jag för att gå lite så jag inte tar i för hårt i början, sen blev det jobbigare att börja igen.
Men jag sprang intervaller iaf. När jag var klar gick jag resten av vägen hem och kände mig bara arg. På mitt liv, på att jag inte gör något jag vill pga rädsla, blev arg på honom fast det egentligen inte är hans fel att jag gör såhär. Han uppmuntrar till nya saker men jag gör det inte ändå.
Kände mig bara arg. Skickade ett sms till honom men har inte fått svar. Han gick liksom till och med tidigare till jobbet idag. Det händer inte. Vi sa inget till varann. Tårarna bränner fortfarande men jag vill ha svar nu.
Han ger mig aldrig bra svar på mina frågor om framtiden. Vaga svar som sen, kanske nångång. Det räcker inte. Jag vill inte känna att jag slösar bort mitt liv. 
Är fortfarande arg och tårarna bränner. Körde ett nybörjarpass hemma också. Klarade inte hela pga tränar ALDRIG men jag gjorde något iaf. 
Snälla motivation, var här för att stanna.
Kommentera inlägget här: