psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

3:30

Kategori: Allmänt

3:30 började babymonitor appen vara dum. Internetet på Alwins rum är inte så bra så appen slutar funka och då går larmet på den. Så jag har typ vart vaken sen dess. Alwin vakna kanske efter 4 nån gång. Jag hämtade honom och tänkte att han kanske kan somna om så han låg på min mage. Kl 5 blev han hungrig så jag har varit uppe sen dess. Nu fick han sin morgonsovstund lite tidigare än vanligt, 7:30 ist för runt 8. Så hoppas att han sover länge nu så att vi inte behöver flytta på eftermiddagsluren. + att jag behöver verkligen paus nu. Ska dricka kaffe och spela WoW. 
Jag har världens huvudvärk för det är dag 3 utan socker idag. Jag kommer antagligen äta godis ikväll men har iaf bara köpt en burk cola till mig så det blir inte överdrivet mycket.
 
Nu, kaffe <3
Kommentera inlägget här: