psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

tjafs

Kategori: Allmänt, Alwin

Jag vill skriva så mycket men jag orkar inte. Jag vill skriva böcker men jag vet inte hur man gör. Jag har inte tid heller? Har alltid haft all tid i världen men nu kan jag bara göra saker när Alwin sover.
Vi har tagit bort en medicin, sänkte den väldigt långsamt för att kroppen skulle hinna vänja sig men han har inte fått några kramper alls! 
Jag trodde nog att han skulle få någon, en engångs grej, men ingenting. Det känns väldigt bra.
Han sover nu. Jag väntar på Emil. Han slutar nog nu. Hoppas jag. Vi måste till apoteket och hämta och beställa medicin. Men eftersom Alwin fortfarande sover så får vi väl se hur det blir.
Blir så krångligt med maten. Han borde äta när han vaknar men då kanske apoteket hinner stänga .. Jag vet inte. Blir jobbigt att mata ute också eftersom det är så kallt nu. Men får se hur det blir.
 
 
Kommentera inlägget här: