psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

WoW, HSB, social fobi.

Kategori: Allmänt, Arbetsterapeut, social fobi, spel, säkerhetsbeteenden

Tänkte ha sovmorgon idag och iaf sova till 9 men det gick inte .. Gick upp 8 och kolla på Archer och åt frulle. 
Igår sa Emil att han fått sms från HSB där dom fråga när dom kunde komma idag. Han hade inte svarat för han ville prata med mig först, se vad jag tyckte, om jag skulle vara hemma eller nåt.
Kl 13:45 ska jag gå till trappan här nedanför och få skjuts av PO till psyket, vi ska hämta ut kedjetäcket och en planeringstavla (min förra blev skrynklig typ så det gick inte att skriva på). Så jag sa att han kan säga att dom kan komma efter 12. Dels för att jag tänkte att jag kunde ha sovmorgon och då hade jag ändå haft en stund på mig att förbereda mig. Och jag vet inte hur länge dom ska va här, dom ska sätta upp nya knoppar på skåpsluckorna i köket för massa har gått sönder och jag vet inte hur många gånger jag har fått köttsår på mina fingrar pga det.
Så jag tänkte nog att dom antingen hinner klart innan jag åker, eller så får dom vara här när jag är borta. Helst vill jag inte vara hemma när dom är här för det är jobbigt men ah .. Måste ju.
 
Jag har förberett. Lite. Ska lägga fram pistagenötter jag köpte igår så jag kan äta nåt innan jag ska åka iväg. Hinner ju antagligen bli hungrig innan det. Vi ska ha ett litet möte med AT samtidigt som vi hämtar grejerna och jag vill inte vara hungrig då. Så jag ska hälla upp nötter i en skål innan så jag inte behöver prassla med påsen när dom är här för då kan dom höra mig ..
Jepp. Sån är jag.
 
Emil ska nog sova på soffan inatt. Så jag får prova täcket ordentligt och så. 
Och snart ska jag nog spela WoW på Emils dator. Min dator är inte så bra om man jämför med hans så spelet ser värsta gammalt ut och ser inte alls fint ut, vet inte om det är därför jag inte gillar att spela så himla mycket. Det är ju kul men jag tror att det hade vart roligare om spelet såg bra ut. Läskigt att spela på hans dator. Hans tangenter låter som fan. 
 
Förresten. Igår så spelade jag lite, så stanna jag en stund på ett ställe så var det en gubbe som sa hej till mig, så jag logga ut .. Så jag skulle slippa skriva hej .. 
#justsocialphobiathings
 
På nyår. Naket. Läskigt att vara finklädd för en gångs skull.
Kommentera inlägget här: