psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Modig.

Kategori: Allmänt, Fuck social fobi, bra dagar

Har varit duktig idag också. Tog bussen till resecentrum och gick till psyket därifrån. Orkade inte gå i 35 min så tänkte att jag skulle prova. Det är samma buss jag åker med flera ggr i veckan så det kändes lättare. Men på vägen hem så tänkte jag gå till bussen efter psyket också, ta den därifrån vilket jag aldrig gjort. Så jag gick dit, sen såg jag att det var 3 pers där så jag fortsatte gå en liten bit, men sen vände jag och gick dit igen (:
Och den bussen gick nästan hela vägen hem. Den stannade vid affären och jag behövde ändå gå dit så, idag har jag varit modig.
Hela veckan faktiskt. 
 
Har spelat massa WoW men är på ett quest jag inte hittar till, blev sur och logga ut .. Behöver ändå byta lakan så lika bra. Vet inte om jag ska äta innan jag möter Emil också. Han ska träna en stund till iaf tror jag, och jag har redan vart hungrig ett tag. 
Eller så ska vi köpa tacos eller nåt .. Vi köpte thaimat igår som har räckt till lunch idag och kan räcka till middag men kanske kan spara den .. Hmmm. Desicions desicions.
 
 
Kommentera inlägget här: