psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Fredag <3

Kategori: Allmänt

Snart ska jag till psyket. Ska ta bussen, har försökt att inte tänka på det. Bara göra. Så de ska jag idag.
Sen ska jag nog ta bussen hem också. Hoppas inte det är mycket folk där bara, de har det varit dom 2 andra gångerna.
Sen kanske jag går till affärn och köper godis och sånt, eller så gör jag det med Emil när han kommer hem. Får se. 
Imorgon ska vi till IKEA <3 finally. Ska kolla på en säng. Vi har hittat en fin, ska bara se så det är lika fin i verkligheten och så ska vi la provligga madrasser.
Hoppas bara dom kan köra hem sängen och de och att det inte blir allför dyrt :( kommer säkert bli det. Tänker att det kommer bli för dyrt så att jag inte är positiv. Om jag är positiv blir jag för ledsen.
 
På söndag kommer Emils föräldrar hit. Hans pappa ska spela golf så vi ska nog åka till Grand Samarkand med hans mamma. Köper nog massa mat.
Nu måste jag skynda mig till bussen. Ska försöka skriva oftare.
 
 
Kommentera inlägget här: