psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

30 september 2014

Kategori: Allmänt, Fuck social fobi, dåliga dagar, social fobi

Dålig dag idag igen. Tog theralen igår så var lite borta när vi lagt oss, blev massa sugen på kakor .. Kanske ska köpa det idag. Vill inte småäta men jag är ledsen och då känns det ganska bra att småäta ..
Var seg förut. Som fan. Ville gråta men orka inte. Jag vet inte vem jag är, jag passar inte i nåt, jag ser konstig ut i allt. Blir så ledsen när jag ser min spegelbild. Orkade iaf inte ligga på soffan så diska massa, sen städa jag i badrummet. Ska dammsuga lägenheten snart. Vill ha det rent och mysigt för då trivs jag bättre. Vill möblera om och köpa nya möbler men det kommer inte hända. Jag trivs inte med nåt. Klagar bara hela tiden.
 
På vägen hem från finsam gick jag in på h&m, köpte ett Baby lips läppsyl, rosa. Sen gick jag och köpte latte att ta med. Helt ensam. Hade tänkt att sitta på en stor bänk som finns en bit från där vi bor, samlade mod till att våga sitta där ensam men när jag kom fram stog med massa bygg gubbar där så jag gick hem. 
 
Jag orkar inte vara jag.
Kommentera inlägget här: