psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Kategori: Allmänt, dåliga dagar, familj, spel, ångest

Jag orkar inte. Har haft nån slags ångest känsla i kroppen så fort jag är ensam. Emil har spelat mycket så jag har int haft nåt annat att göra än att ligga på soffan och känna den där ångesten.
Ont i huvet har jag också. Och det känns bara jobbigt att jobba imorgon igen, dels för att jag inte var där så mycket förra veckan och dels för att jag kanske mår såhär dåligt imorgon också. Jag vet inte.
I värsta fall så får jag väl åka hem tidigare. 
 
Har hittat massa Adventure Time kläder jag vill ha på en hemsida. 4 plagg blev över 800 spänn .. Och Emil hitta nyss Adventure Time - Explore the dungeon because I don´t know. Ett spel som vi har sett förut men jag har tydligen tyckt att det sett tråkigt ut. Men det gjorde det inte nu. Det finns på Wii U eller att köpa på steam. Till Wii kosta det 500:- vilket kändes väldigt mycket, det kostar 350:- på steam. Men jag gillar ju att ha fodralen .. Ville beställa kläder från Killstar också men det skulle också kosta massor. Skiter alltid i allting. Vill ha så mycket saker men köper inte ett skit. Tror att jag hamnar i Lyxfällan då .. Känns jobbigt bara att köpa en tröja.
 
Funderar på att flytta min blogg. Har sagt upp kontakten med 2 av 3 syskon. Blir bråk hela tiden och dom förstår ingenting. Vet inte om dom läser här och eftersom jag inte vill att dom sak få reda på saker om mitt liv längre så vill jag flytta bloggen. Ska prata med Emil om det sen.
Ska byta kattsand nu sen ska jag lägga mig. Har väldigt ont i huvet. Tror det är för den jävla jobbiga ångesten. Eller vad det nu är.
Kommentera inlägget här: