psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Kanske var det en dröm, kanske är min hjärna tumlad och tömd.

Kategori: Allmänt, bra dagar

Har klarat av att göra saker idag. Diskade imorse, sen gick jag till finsam, sen till affären, sen kollade jag på sex and the city en sväng. Har till och med käkat lunch och pluggat matte. Yey mig. As dålig dag igår, bättre dag idag.
Tror det är för att jag hade en tid att passa. + att Emil är ju ledig imon och på fredag, mår bättre när han är hemma. Fast han ska ju på en grej efter jobbet, sen kanske han ska hem emellan, sen ska han på nån grillgrej med jobbet. 
Och på fredag ska jag till Arbetsterapeuten på morgonen .. Men ah. Vill inte dit egentligen, men måste fixa nytt bolltäcke. Eller fibertäcke. Ska prova några olika. Hoppas bara inte jag ska prova det hos honom. Läskigt.
 
Har fått ont i huvet nu. Sådär så det känns jobbigt att ens hålla ögonen öppna. Men ska kolla klart på ett avsnitt till sen ska jag nog bada.
 
 
Kommentera inlägget här: