psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

It does not do to dwell on dreams and forget to live.

Kategori: Allmänt, bra dagar

Jag mår lite skit ..
Har haft ont i huvet i 3 dagar nu. Vill inte käka ipren varje dag heller så jag går runt med huvudvärk hela tiden. Och jag har börjat må illa väldigt ofta. Flera gånger om dagen. Hatar det.
Imorse gick jag först till arbetsterapeuten, mitt frikort har tagit slut så måste börja betala igen :(
Vi gick igenom dom papprena där jag skulle skriva vad jag gör på dagarna och så. Sen ville han att jag skulle komma på massa saker jag vill göra som jag inte kan/vågar göra nu. Typ gå en skrivarkurs, gå och handla själv, läsa matte, fast det ska jag göra om ett tag.
Det var jättesvårt att komma på nåt jag ville göra för jag har typ inga intressen. Bara ibland. Dom går i vågor. Just nu är det att pussla och läsa, men det är ju sånt jag gör hemma. Jag har inte direkt några stora saker jag vill göra. Kanske resa, men det går ändå inte nu så .. Ja, jag är en tråkig människa.
Sen gick jag till min psykolog och prata en del. Inget viktigt direkt, brukar inte vara det. Är mest allmäna grejer vi pratar om. Hon sa att jag antagligen har ont i huvet för att jag spänner hela kroppen typ hela tiden. När jag är ute spänner jag axlarna och ryggen för att "skydda" mig, så det kan vara en anledning. Fattar inte vrf det bara blir så ibland bara. 
Jag är så jäävla trött. Har gått upp tidigt varje dag .. Inatt sov jag i rummet ensam för jag kan inte sova i soffan för Doris väcker mig hela tiden. Väldigt jobbigt och störande. Så jag sov hela natten inatt. + att jag somna innan halv elva. Tror jag iaf. Ska sova där inatt med. Ska lägga mig tidigt och sova läänge imon.
Ska få umgås med Emil imon med, han ska inte träna. Så vi ska till stan och han ska lämna in sin bas iaf, sen får vi se. Han kanske kan tänka sig att fuska med maten i helgen med så kanske ska fika :3 mys.
Funderar på att sova middag men mår skit efteråt då.
Emil har en kompis här och dom spelar Magic så har inte så mycket att göra heller .. Ska snart lägga mig i rummet och läsa Sagan om ringen och käka morötter. Ska bara våga fråga Emil om jag kan få lite cola.
 
<3
 
 
Kommentera inlägget här: