psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

31 december 2014

Kategori: Allmänt

Är fortfarande småsjuk så får se hur mycket jag orkar göra sen. Om jag ens vill dricka. Känner inte för det just nu men det kan ändras också. Hoppas bara jag inte behöver hjälpa till så mycket med maten. Har inte pratat med Emil om det än.
Imorse, 8:30 ungefär, väckte Doris mig för hon hade hittat en träbit som lossnat från hyllan vi tog ner häromdan. Hon lekte med den under sängen så fick klättra över Emil, tända ficklampan på telefonen, sen krypa under sängen och hämta den. Sen gick jag och la mig och lyssna på The Hobbit, hörde massa prassel under sängen så fick knö mig över Emil igen, ta fram ficklampan och se vad hon höll på med. En tejpbit vi satt runt en sladd som är för lång. Hon leker fan med allt. Sen gick jag och la mig, lyssna på The Hobbit, sen började jag plötsligt blöda näseblod .. Så fick knö mig över Emil igen, torka massa blod sen la jag mig och bada. Sen la jag mig på soffan och kolla runt på internet, sen somna jag en stund. Vakna innan 11 nån gång. 
Har ansiktsmask nu men ska ta bort den snart, sen ska jag städa massa. Tvinga Emil till affärn och köpa chips och nåt att dricka. 
Måste marinera köttet också.
 
Doris mamma, Dixie.
Kommentera inlägget här: