psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

I legitimately wish that the thoughts from my head would shut. the. fuck. up.

Kategori: Allmänt, social fobi

Det blev så igen ..
Ångestmonstret tog över och jag fick svårt att andas.
Det känns inte så bra att gå in i ett rum med massa människor jag inte känner när jag kallsvettas, har svårt att andas, har hjärtklappning och det känns som jag ska svimma. 
Det skulle inte vara i de vanliga lokalerna. Såklart. Bara det ger mig ångest. Så försökte leta upp vart det skulle vara men var inte säker på att det var rätt så jag vågade inte gå in. Vågade inte fråga någon heller. Sen började jag må asdåligt för att jag inte vågade fråga någon, vilket fick mig att må sämre. Så jag stog där och försökte att inte börja gråta. Det var inte så lätt .. 
Sen börja jag gå hem, tog en omväg för att jag var så arg och ledsen på mig själv. Höll på att börja gråta hela vägen. Kom hem, la mig i sängen och började gråta.
 
Det kändes precis som förut. När jag bodde ensam. Eller hos pappa eller Tina. Det var längesen något kändes så jobbigt att göra här .. 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: