psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

men jag visste från den stunden, att hon skulle dra ner mig med tiden

Kategori: Allmänt, kost

Ligger och kollar på christine. Ska snart lägga mig och försöka sova en stund. Har iaf hoppat hopprep och gjort lite övningar, men fan va jobbigt det är ..
Vet inte vad jag ska göra annars idag .. Ska ju vänta på Emil bara typ, och sen gå och möta honom.
Imon tänkte jag börja med LCHF. Är så jävla dålig på att börja med saker. Och sluta då. Får börja käka ägg till frulle ist för bröd. Fast finns iofs recept på bröd man får äta.
Man ska käka mat med lite kolhydrater och mycket naturligt fett.
Så man få käka kött, typ bacon och sånt. Massa fett, typ som grädde och fet fisk, sås också.
Man ska inte äta bröd, ris, pasta, potatis.
Man ska undvika lightprodukter och allt som är sötat.
Låter kanske inte så svårt, men eftersom vi brukar käka makaroner, pulvermos, potatis och sånt så känns det som att det inte finns nåt annat att äta.
Men vi får la prova ett tag och se hur det går.
 
Kommentera inlägget här: