psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Sometimes you have to fall, before you can fly

Kategori: Allmänt

Igår var Emils föräldrar här. De tog med sig Gumman och julklappar hon hade fått, en stor klöspåle med hus och en liten tunnel (: jag fick en julklapp också, en silvrig ring som är en katt som liksom kryper runt fingret, jättesöt (:
Vi fikade lite och de försökte få ihop klöspålen. Sedan åkte vi till maxi och storhandlade. Sen åkte vi hem och de åkte till sig,sen tvättade vi och lagade tacos.
Sen kollade på film och så. Och Emil började spela ett spel igår, jag gick och la mig vid 11 och läste, sen vid tolv sa jag till Emil att jag ville sova, så sa han typ mmm.
Jag somnade, sen vaknade jag kl 1 igen och sa till Emil att lägga sig, så sa han typ mmm..
Sen kom han och la sig vid 3, det var ett sånt spel man inte kan sluta spela :p
Menmen.
Idag gick vi till stan och kollade på brädspel, älsk köpte nåt .. Kommer inte ihåg vad det hette. Men ah, det var la hyfsat kul att spela .. :p
Jag köpte leggings också, och vill köpa en stickad tröja men ALLA är fula. Alla kläder över huvudtaget är så fula ..
Sen gick vi hem och så. Har sovit middag och badat.
Jag hittade en stickad tröja på h&ms hemsida för ett tag sen, men bara för att jag tänkte beställa den idag så finns den inte. Jävla röv.
Imon ska vi typ laga mat och mysa, inte göra nåt speciellt.
 
Förresten, fick asafina julklappar av älsk, en parfym jag haft förut, lacoste - touch of pink.
Sen fick jag en låda också, och när jag öppnade den blev jag helt till mig. Såg att det stog J.K Rowling på den, och jag undrade vad det kunde vara, för paketet vägde asmycke. Det var alla böcker på engelska i pocket (: jag blev aslycklig (: så håller på med första nu, det är inte så svår engelska, dom är ju skrivna för barn/ungdomar.
 
är hon inte världens sötaste lilla bebis? (:
Kommentera inlägget här: