psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

words are very unnecessary, they can only do harm

Kategori: Allmänt

det här går ju skitbra. trodde att de skulle bli värre .. men de kommer väl.
va ute i lördas. åkte först till sanna och föra lite sen stack vi in till kungälv, in på krogen krogen, sen till sannas granne eller nåt? och sen hem typ .. vart ju helt död igår ..uusch.
idag va ja i skolan och träffa petra typ .. tråkigt.
orkar inte. är helt seg.
jag längtar som FUCK till torsda. är ju asalångt kvar :<
har inget o skriva? dör .. hmm .. måste komma på va ja måste göra.
hemförsäkring.
sommarjobb.
möte med petra på torsda nästa vecka 14:00 .. tror ja?
TRÅÅKIGT.

du är alltid i mina tankar. vad jag än gör och hur jag än mår så finns du alltid där. kan inte sluta tänka på dig. du är underbar och det bästa jag vet. du hjälper mig hela tiden, med allting. jag fattar inte hur du orkar? du finns ju alltid där. du får alltid lyssna på mina problem, vilket egentligen borde bli lite jobbigt i längden. tycker ju jag. men du är underbar som finns. och jag vet att du finns, för jag litar på dig. tror på va du säger. längesen jag kunde göra det. tror inte att du fattar hur mycket du betyder för mig. du är allt.

jag skriver tråkigt idag :< orkar inte.
puss.
Kommentera inlägget här: