psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

don't panic

Kategori: dåliga dagar, social fobi

det var första dagen i skolan igår. jag hade sån ångest så det finns inte. trodde inte att det skulle vara så jobbigt. jag satte mig iaf i klassrummet. var där och lyssnade och gjorde allt man skulle. sedan skulle lärarn visa runt på skolan och så. sen gick vi till mimers för vi ska ha klassrum där också, så mötte jag kuratorn. efter att lärarn visat runt oss så fick vi rast, jag gick till kuratorn och pratade med henne. jag började gråta. sen fick hon följa med till skolan och vara med en stund. sedan pratade vi med lärarn i ett annat klassrum och berättade lite om hur jag mår och hur jag känner i sociala sammanhang.
jag vet inte, men det kändes inte jättebra. hon sa att man kan läsa på 4 terminer ist för 3. får se hur det blir med det. sen gick jag iaf till syon och tog bort datakunskapen. känner att det blir lite mycke med den också.
får panik av skolan. att göra saker inför folk. jag kan bara inte. jag vet inte om jag vill gå i skolan. iaf inte den linjen. den kanske inte är rätt för mig.
jag menar, om jag får panik av att gå i skolan och göra saker med folk omkring, hur ska jag då kunna jobba med det? jag vet inte hur jag ska göra.
jag måste göra nånting. men jag vill göra nåt som jag inte mår så dåligt av. eller får panik av. nånting som jag inte får ångest av helt enkelt. men vet inte vad det skulle kunna vara ..

jag hatar att jag är sånhär. jag vill vara vanlig. som alla andra. jag vill inte må så dåligt av saker som alla andra klarar mycke bättre än jag.

jag tycker att sånt här är intressant och det är sånt jag tycker är kul. men jag vill inte göra sakerna inför folk. jag vill läsa på distans men syon sa att man inte kan läsa omvårdnad på distans.
fast jag har läst att man visst kan de .. ja vet inte hur ja ska göra.

jag börjar om typ en timme igen. jag har ont i huvet och i magen. ska ha en annan lärare idag också. hoppas ja inte måste prata inför alla.
jag vill verkligen inte .. det känns inte bra.