psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Förskolan.

Kategori: Alwin

Nu har vi äntligen skickat in ansökan till förskolan. Vi har inte vart på något besök för det har inte funnits någon information om det på nätet, mejlade en i veckan och frågade när man kunde besöka och då hade dom ett besök på tisdagen kl 10,då kunde inte Emil och vi hade punka på vagnen. Nästa var på onsdagen men det fick vi reda på på kvällen och det var också kl 10 dagen efter och då hade vi fortfarande punka. Emil ville väldigt gärna följa med och kolla och ja, jag kunde inte bära Alwin och skötväska helt själv så det blev inget.
Men vi har sökt till båda dom dagisarna iaf, så får se om vi får nåt. Hon sa att det var bättre att söka längre in på hösten för alla barn kan inte skolas in i augusti, så vi tog i oktober. Jag har förhoppningsvis praktikplats men får sätta det på paus i september. Emil är pappaledig juni, juli augusti så jag måste vara hemma i september. Sen i oktober får jag också ta ledigt eller så får Emil skola in. Jag vill helst vara med så vi får se hur vi gör då.
 
Förresten så tog Alwin sitt första steg igår (:
 
 
Kommentera inlägget här: