psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Powerwalk

Kategori: Allmänt, träning

Sitter och kollar på Bones nu och dricker kaffe. Bestämde mig igårkväll för att dricka kaffe först, sen gå powerwalk, sen hem och äta riktig frukost. Bra va? (:
 
PO kommer runt 13 tiden så ska vi åka buss till Hovshaga, kanske ska in på ica där också så jag vet hur det ser ut. Sen kl 15 har jag tvättid. Emil kommer inte hem efter jobbet heller, han ska till nån jobbarkompis och spela tv-spel. 
 
Har mejlat Geishawigs nu, har inte fått perukerna och det har gått över en månad nu. Överdrivet lång tid, eller?
Well well, dom kommer bara säga att det kan vara nåt fel på tullen. Kommer säkert inte ens få dom. Undra om jag får tillbaka mina pengar då? Var ju ändå 700 spänn.
 
Ikväll ska jag försöka laga spaghetti och köttfärssås helt själv. Brukar inte gilla det. Att laga själv asså. Är så osäker hela tiden. Rädd för att göra fel.
 
 
Kommentera inlägget här: