psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Ingen peruk.

Kategori: Allmänt, dåliga dagar, social fobi

Jag gick till Coop, köpte cola och kakor, sen gick jag till Ica som ligger i samma byggnad. Affärerna är inte stora, och när jag skulle ställa mig vid posten fatta jag ingenting. Det stog typ 20 pers där. Jag fick inte plats så jag fick stå utanför några dörrar. Det var hemskt. 
När det var min tur så sa hon att dom hade skickat mitt paket till en annan adress? Så jag fråga varför och hon visste inte. Hon sa att hon kunde fixa så dom skickar tillbaka paketet till Ica, och jag sa att jag ville det. Så hon ringde och jag fick stå där brevid alla andra som ett fån. Sen fick jag tillbaka min avi och hon sa att jag kan komma tillbaka med den på måndag eftermiddag.
 
Självklart händer det när jag är ensam. Självklart ska ALLA vara där samtidigt som nåt så hemskt händer. Självklart så finns inte Emil ens i närheten, han är 3 timmar härifrån.
Blir så jävla trött på allt som ska strula när Emil åker. Sitter säkert nån som planerar det. Nån som tycker att mitt liv inte är tillräckligt jobbigt.
 
Har ätit middag och kollat på Walking Dead. Är på säsong 2 nu. Vissa personer är så jävla dumma i huvet .. Har ätit kakor också, och druckit cola. Och käkat några gamla ostbollar sen förra helgen. Nyttig jag är ..
 
Det är så himla tomt utan Emil. Även om det bara är en natt. Han hade säkert inte käns samma sak om det var jag som var borta en natt bara. Jag överdriver väl.
Kommentera inlägget här: