psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

det finns trick att få folk att ge dig mer än du är värd

Kategori: Allmänt, KBT, psykolog

Det gick bra på KBT:n men det var asjobbigt att gå dit. Det var så himla varmt. Orkade typ inte gå för det var så varmt. Och peruk + mössa på det. Dog lite.
När vi satt i rummet berätta hon om sig själv och prata om KBT och så. Sen fick jag säga vad jag ville ha hjälp med och så. Min läxa är att fortsätta fylla på listan vi börja på om saker jag vill ha hjälp med. Så får fundera på det till nästa fredag.
Hon sa att vi ska träffas 20 gånger, om det funkar för mig så ska vi fortsätta efter det, om det inte funkar så får jag prova nån annan terapi eller nåt.
Kändes iaf ganska bra. Är jobbigt för ibland kan jag sitta på såna möten och inte komma på nåt att säga men sen kommer jag på det hemma. Men hon sa att det inte gjorde nåt om det blev så.
 
Är trött nu. Kan typ somna. Har druckit en smoothie som typ blev som tjock milkshake för jag hade mer hallon i. 
Emil svarar inte på sms så vet inte om han slutar tidigare eller inte, och jag vill nog inte till Bishops idag tror jag, vill nog ha tacos ist.
 
 
Kommentera inlägget här: