psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

The Healthy Box

Kategori: Allmänt, kost

Vakna innan 6:30 som jag satte klockan på så tänkte att det inte gör nåt om jag blundar lite när klockan väl ringer. Var pigg men blev hur trött som helst när jag väl skulle upp för jag höll på att somna.
Var på bibblan mellan 9-12 ungefär. Fick märka massa böcker.
Sen tog jag bussen och hoppa av några hållplatser innan min vanliga för jag skulle till Ica och hämta The Healthy Box. Beställde ju sån för typ en månad sen. 
Fick massa bra saker, omega-3 kapslar, fitnessguru shaker, chiafrön (aldrig ätit men ska prova göra chiagröt, ser så gott ut), nyttigare knäckebröd (orkar inte gå och kolla vad som heter), 1 paket kalorifria nudlar från fitnessguru, 1 påse aminosyror (äpplesmak) från fitnessguru, 1 raw bar och en tidning. Hälsa tror jag den hette. 
Har smakat på knäckebröden och dom var goda, smaka lite på raw bar men den kändes för varm. Får se om den är godare efter att den legat i kylen. Jag gillar inte konsistensen på den bara /: men den var inte äcklig. Käka 2 omega-3 kapslar till lunchen också, tror den burken ska räcka 1 månad. 
Ska inte stänga av min prenumeration än, man får väldigt mycket och bra produkter och det kosta bara 179:- för allt det så ah. Och det är saker jag inte skulle köpa annars eftersom det inte finns i vanliga affärer. Inte här iaf. Men men.
(Förresten så var min shaker från fitnessguru rosa, jag trodde inte att jag skulle få de eftersom jag ville ha den men blev glad :3)
 
Jag kan fortfarande inte stava på det här jävla tangentbordet. 
 
Det känns som att min kamera på mobilen har blivit sämre? Ibland ser bilderna asdåliga ut, som den här. Inte världens bästa ljus heller men ändå .. Har för mig att den kändes bättre i början .. Menmen.
 
 
Kommentera inlägget här: