psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Supernatural.

Kategori: Allmänt, Doris

Vakna när Emil gick imorse och gick upp för att jag var så hungrig. Började kolla på Supernatural, käka macka och drack te. Sen sov jag en stund till.
Sen drack jag kaffe och kolla på flera avsnitt av Supernatural. Den är bättre än jag trodde. Lite b ibland men ah. Lite läskigt också, tror inte jag hade vågat kolla på det ensam på kvällen. Iaf inte om Emil är bortrest eller så. Men har sett klart Walking Dead från början och vill ha nåt att kolla på.
 
Har diskat och håller på att tvätta Emils täcke. Har inte orkat göra nåt annat typ. Är nervös för imon. Ska se om jag orkar städa sen när Emil är hemma. 
Vi ska försöka hämta mitt paket sen och hämta ut en medicin till Doris, hon hade den när hon hade kastrerats tror jag, eller gången innan det. Det är smärtstillande för vi tänkte att det kanske gör ont för henne att kissa eftersom hon kissar på kläder och täcken, om det inte blir bättre får vi ta oss till veterinären. Hon är precis som vanligt, hon leker massa och springer omkring, är jobbig på natten. Men ibland när hon lägger sig ner kan hon pipa till. Eller om man lyfter upp henne. Vet inte vad det kan vara. Om det gör ont eller så. Men får se om medicinen hjälper. Tror hon ska ha den samma tidpunkt varje dag i en vecka. Så får ta den på kvällen  eller nåt, eftersom jag börjar arbetsträna. 
 
Ska kolla på Supernatural nu och försöka få tiden att gå. Saknar Emil hela tiden. Det är jobbigt.
Kommentera inlägget här: